Včeraj sem v zdravstvenem domu Bežigrad med čakanjem z zanimanjem prebirala informativne zloženke. V oči mi je padla zloženka Univerzitetnega Kliničnega Centra z naslovom "Najhitrejša pot do zdravja – virtualno do ambulante". To je seveda super!
Zloženka predstavlja novost na spletni strani http://www4.kclj.si, ki je dostopna tudi preko infoterminalov, ki obiskovalcem pomagajo do prave stavbe in objekta. Pohvalno, izvemo lahko kako najlažje priti do UKC in kje parkirati, kje je oddelek, ki ga iščemo, kar pride zelo prav.
Obisk spletne strani …
Na naslovu http://www4.kclj.si sem porabila kar nekaj časa, preden sem našla gumbek "Navigacija po UKCL" v spodnjem desnem stranskem meniju, saj so meniji urejeni precej nepregledno in bi stran, vsaj kar se tiče navigacijske strukture, lahko počasi malce prenovili. Nazaj k stvari – po kliku na gumb se v posebnem okencu odpre iskalnik po lokacijah: http://www.vukc-lj.si/, ki se izkaže za zelo prijazen in pregleden kažipot do iskane lokacije. Preprosto, vpišeš oddelek, ki ga iščeš in na Google maps se pojavi lokacija. Žal brez konktaktne telefonske številke in odpiralnih časov, ki se pojavijo šele, ko klikneš na lokacijo in z drsnikom navigiraš po strani navzdol. Morda bi obiskovalci spletne strani iskalnik lokacij našli hitreje, če bi v zloženki navedli kar direktni link nanj in ne na stran UKC.
… in kaj sem iskala zaman? E-naročanje!
V dobi hitre e-komunikacije je naročanje žal še vedno kot v srednjem veku. Citiram zloženko:
"Napotnico je mogoče osebno oddati v nabiralnik pred sprejemno pisarno vsak dan med 8.00 in 20. uro. Datum pregeda prejmete po pošti v roku 7 do 30 dni od oddaje napotnice. Oddate jo lahko tudi po telefaksu ali po pošti."
Iskala sem tudi po spletni strani. A žal le redke ordinacije in ambulante omogočajo možnost naročanja po e-pošti, pa še tam je rok za odgovor do 30 dni. Obetajoč link na naročanje na pediatrični kliniki pa žal v trenutku ogleda sploh ni deloval.
Prijazen namig:
Če je zloženki že ime "Najhitrejša pot do zdravja – virtualno do ambulante",
in v njej naslov "poskrbeli so za uporabniku prijazno rešitev", je res skrajni čas tudi za korenito posodobitev sistema naročanja.
Na redkih oddelkih, kjer pa ta možnost že obstaja, pa v razmislek tudi čas odgovora (7-30 dni v e-komunikaciji?). In zakaj je treba poslati pri naročanju po mailu poslati skenirano napotnico? Če potrebujete podatek (npr. številko ali podobno) jo lahko bolnik tudi prepiše, napotnico pa tako ali tako prinese na pregled s seboj. Nimajo vsi skenerjev in niso vsi vešči skeniranja, še posebej starejši. (p.s. včasih uporaben namig: če nimate skenerja, se da napotnico tudi fotografirati in poslati sliko).
Ker so tisti, ki iščejo specialistično pomoč in bolnišnično zdravljenje, ljudje z zdravstvenimi težavami, mamice z bolnimi otroci, starejši …. je treba pomisliti predvsem na njih. Prav njim je še bistveno težje osebno oddati napotnico v predal ali jo oddati na pošti.
Zato vas, dragi upravljalci spletne strani in uprava KCLJ, uporabniki prijazno prosimo, da čimprej omogočite res dobrodošlo in koristno možnost elektronskega naročanja za vse ordinacije in oddelke.
Za portal Varna Starost
www.varnastarost.si,
N.P.
PS: Kopija je poslana tudi v UKC. Po pošti 😉