Danes se je v hotelu MONS predstavil projekt MATIjA – mreža aktivnosti, trženja, informiranja in asistence. Govorci: Boris Koprivnikar, Manca Košir in Davor Dominkuš so izpostavili prednosti novo nastajajoče platforme, katere namen je povezati in izboljšati trg storitev in izdelkov namenjenih predvsem starejšim.
V uredništvu VARNE STAROSTI toplo pozdravljamo predlagane nove koncepte, MATIjI želimo veliko uspehov pri njegovem delovanju, kot tudi plodnega medsebojnega sodelovanja – predvsem v korist našim skupnim uporabnikom.
MATIjA preko klicnega centra ter mreže organizacij in posameznikov omogoča dostop do informacij, storitev in pomoči predvsem za starejše. Povezuje in podpira prostovoljske in druge nevladne organizacije ter ponudnike storitev in blaga za starejše. Osnova platforme so koristne informacije za registrirane uporabnike in organizacije, ki se zbirajo v informacijskem sistemu in brezplačno posredujejo na telefonski številki 080 10 10. Poleg tega bo MATIjA omogočal tudi pregled nad preverjeno ponudbo storitev, ki jih je na številki 080 10 10 mogoče tudi naročiti.
MATIjA – mreža aktivnosti, trženja, informiranja in asistence
V platformi MATIjA aktivno podpiramo sodelovanje prostovoljskih in drugih nevladnih organizacij, inštitutov, zbornic, izvajalskih združenj, ministrstev ter zavodov in podjetij iz javne in zasebne sfere, ki starejšim nudijo informacije, pomoč, storitve ali blago. Razvijamo kompleksno informacijsko podporo za povezovanje, iskanje sinergij in spremljanje zadovoljstva uporabnikov s storitvami in pomočjo, kljub temu pa vztrajamo na osebni komunikaciji z uporabniki preko mreže vključenih organizacij, prostovoljcev, sodelavcev in specializiranega klicnega centra.
Odlični odzivi, dragocena podpora in številni predlogi, ki nam pomagajo izboljševati platformo, kažejo, da smo našli inovativen in vzajemno koristen način sodelovanja, ki, še posebej v teh kriznih časih, izboljšuje dostopnost pomoči starejšim in zmanjšuje njihove stroške. MATIjA daje nevladnim organizacijam močno orodje za povezovanje, organizacijsko podporo in dodaten vir za pokrivanje nujnih stroškov, ponudnikom storitev pa omogoča dostop do uporabnikov, zmanjšuje stroške trženja in podpira razvoj storitev za starejše ter omogoča razvoj družbeno odgovornega poslovanja – če so pripravljeni sprejeti stalno ocenjevanje svojih storitev s strani uporabnikov.
Prva akcija – PROSTOFER
V okviru platforme MATIjA bomo redno organizirali tudi različne akcije, prva pa bo povezana z organizacijo prevozov.
Poimenovali smo jo PROSTOFER, kot okrajšavo besed »prostovoljni šofer«. Za kaj gre? Številni starejši potrebujejo prevoz, hkrati pa je tudi veliko starejših, ki so še vedno aktivni vozniki. Preko klicnega centra MATIjE na 080 10 10 bomo obe skupini starejših med seboj povezali v akciji PROSTOFER. S tem bomo povečali socialno aktivnost obeh skupin in izboljšali mobilnost. Pričakujemo podporo sponzorjev, s katerimi bomo lahko tudi zmanjšali stroške prostoferjev in povečali varnost preko posebnih usposabljanj za voznike seniorje, opozorili pa bomo tudi na nove avtomobilske tehnologije, ki so še posebej pomembne za starejše voznike.