SLOVENCI CENIMO DOMAČE BLAGOVNE ZNAMKE

    537

    Ljubljana, Zurich, 10. april 2014 – Po mnenju Slovencev imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo. Po podatkih mednarodne raziskave Best Buy Award za obdobje 2013/2014 so se namreč Slovenci za slovensko blagovno znamko odločili v 109-ih kategorijah od skupno 192 različnih tržnih kategorij. Tako je na primer v kategoriji bele tehnike zmagalo Gorenje, v kategoriji sokov Fructal, v prehrambni Žito, v kategoriji paštete Argeta, na vrhu kategorije otroške obutve je Ciciban, med notranjimi zidnim barvami Jub, v kategoriji jedilnih olj pa se je na prvo mesto zavihtela GEA.

    Best Buy Award je mednarodna raziskava, certifikat in nagrada švicarske raziskovalne hiše ICERTIAS, s katero se označujejo izdelke in storitve na posameznem trgu, ki potrošnikom nudi najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. Nagrado Best Buy Award lahko pridobijo le tista podjetja, organizacije, znamke, izdelki ali storitve, ki jim potrošniki v posamezni kategoriji namenijo največje število glasov. V okviru petih raziskav, ki so potekale v dveh delih, in sicer januarja 2013 v 56-ih kategorijah in septembra 2013 v dodatnih 136 kategorijah, so potrošniki lahko izbirali med podjetji, organizacijami, znamkami, izdelki in storitvami, kot so na primer, družinski avtomobili, mobilni operaterji, banke, maloprodajne trgovske verige, mleko.

    V prestižni, glavni kategoriji raziskave Best Buy Award, v kateri so vprašani navedli le eno domače ali tuje podjetje, izdelek ali storitev, ki po njihovem mnenju najbolje odslikava razmerje med ceno in kakovostjo v Sloveniji, je najboljši rezultat doseglo podjetje Gorenje. Z majhnim zaostankom mu sledijo Hofer, Mercator, Spar/Interspar, Lidl, Krka, Droga, Ljubljanske mlekarne, Petrol, Fructal, Lek in drugi.

    Zmaga slovenskih znamk v raziskavah Best Buy Award je še posebej opazna pri dveh od skupno petih raziskav, v kateri je bila anketirana splošna internetna populacija v Sloveniji. V teh dveh raziskavah je od skupaj 105-ih kategorij, prvo mesto pripadlo v 70-ih kategorijah slovenskim blagovnim znamkam, kar je izjemnih 67 odstotkov. Le v raziskavi, v kateri so bili za mnenje vprašani strokovnjaki iz točno določenih branž (na primer dom in oprema, gradnja, poslovni svet), je videti prevlado tujih blagovnih znamk. Od skupno 87-ih kategorij so slovenske znamke zmagale v 39-ih kategorijah.

    Po mnenju slovenskih potrošnikov ima med tujimi blagovnimi znamkami, prisotnimi na našem trgu, najboljše razmerje med ceno in kakovostjo Hofer (kategorija mednarodna trgovska veriga), Dr. Oetker (kategorija prašek za pudinge) in Buderus v kategoriji sistemi in proizvodi za gretje ter toplotna tehnika na splošno.

    Slovenska podjetja in blagovne znamke so priljubljene tudi na trgih nekdanje skupne države. Prvo mesto v svojih kategorijah so tako v raziskavah Best Buy Award na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji med drugimi prejeli Gorenje, Zlato polje (Žito) in Dormeo (Studio Moderna).  

    Certifikat Best Buy Award je veljaven dve leti, saj certifikacijski program poteka vsako drugo leto. Naslednja raziskava in certificiranje bo tako v začetku leta 2015.
    Vir: www.bestbuyaward.org

    Prejšnji članekOBIŠČITE NOVO SPLETNO TRGOVINO SANOLABOR
    Naslednji članekPOMOČ STAREJŠIM V ČASU ODSOTNOSTI SVOJCEV