MOČ, RAVNOTEŽJE, GIBLJIVOST, VZDRŽLJIVOST

    716

    Za starostnike, ki želite ostati zdravi, vitalni in neodvisni visoko v starosti, zdravniki priporočajo 4 tipe vaj:

    1.    Vaje za moč

    Z vajami za moč si starejši okrepijo mišice in pospešijo metabolizem, kar jim pomaga nadzorovati telesno težo in telesni sladkor.

    2.    Vaje za ravnotežje

    Krepijo mišice na nogah, kar preprečuje padce. V bolnišnicah vsako leto sprejmejo veliko število starostnikov z zlomljenimi kolki, pri čemer so najpogostejši vzrok za zlom padci zaradi oslabelosti mišic.

    Starejšim odraslim bodo vaje za izboljšanje ravnotežja pomagale, da se bodo laže izognili problemom staranja.

    Starostnikom lahko vaje za ravnotežje pomagajo ostati neodvisni, saj se bodo z njihovo pomočjo izognili padcem in posledično morebitni nepokretnosti.

    3.    Vaje za raztezanje

    Z vajami za raztezanje boste pridobili več svobode pri gibanju, kar vam bo omogočilo več svobode v poznejših letih. Vendar pa vaje za raztezanje same po sebi ne bodo izboljšale vaše vzdržljivosti in moči.

    4.    Vaje za vzdržljivost

    Vaje za vzdržljivost so vsaka aktivnost, od hoje, lahnega teka, plavanja, kolesarjenja, vrtnarjenja ipd., ki pospeši bitje srca in dihanje za daljši čas. Počasi gradite na svoji vzdržljivosti, tako da začnete s 5 minutami vzdržljivostne vadbe naenkrat.

    V zimskih mesecih, ko ni veliko priložnosti za rekreacijo zunaj oziroma jo zaradi onesnaženega zraka velikokrat odsvetujejo, si lahko pomagate s hišnimi pripomočki, ko so eliptični trenažerji, sobna kolesa ali steperji. Vadba na vseh naštetih trenažerjih lahko prilagodite svojim sposobnostim, obenem pa učinkovito krepi mičice, srčno-žilni in dihalni sistem, vzdržuje telesno kondicijo, povečuje vzdržljivost in s tem izboljša počutje.  Koristno je, če trenažerji vsebujejo napravo za merjenje utripa, ki vam pove, če vadite v pravem območju.

    Izboljšajte svojo moč, ravnotežje, gibljivost in vzdržljivost

    V seriji člankov vam bomo podrobno opisali vaje, ki jih lahko izvajate v okviru posamičnega sklopa: za moč, raztezanje, ravnotežje in vzdržljivost. Z zmerno vadbo boste lahko korenito izboljšali svoje zdravje in počutje. Izvajanja vaj se lotite počasi in potrpežljivo. Ne hitite in ne pričakujte od sebe preveč. Redna umirjena vadba bo vašemu telesu zelo koristila, preveliko naprezanje ni niti učinkovito niti zdravo in v skrajnih primerih lahko pripelje do poškodb.

    Več informacij:

    http://oprematrgovina.com

    narocila@oprematrgovina.com

    GSM: 051 266 699

    Prejšnji članekSSZS: STALIŠČE DS O PREDLOGU ZAKONA
    Naslednji članekSVETOVALNICA ZA IZBOLJ- ŠANJE BIVANJA STAREJŠIH