PASTI UGODNIH PAKETOV MOBILNE TELEFONIJE

    607

    ZPS vprašanje operaterjem – in še komu: Kako neomejeno je neskončno?
    Operaterji telekomunikacijskih storitev znajo pritegniti pozornost potrošnikov. Pri mobilni telefoniji smo se ravno navadili na v paket vključene količine, a očitno nanje po novem lahko kar pozabimo. Zdaj je vse neskončno, zdaj je vse neomejeno. Mar res?

    »Potrošniki se učimo iz dneva v dan, nekateri imajo srečo, da za novo znanje ne plačujejo, (pre)več drugih se pogosto opeče. Trditve v oglasih, kričeči napisi na prodajnih mestih, modra tišina prodajnih predstavnikov, vse to so tipični koraki do potrošnika, ki je zadovoljen zgolj do prvega prejetega računa. Pri ponudbi z neomejenimi (ali, če želite) neskončnimi količinami, se vam mora prvi alarm sprožiti že ob dejstvu, da operater ponuja več paketov. Khm. Če je neskončno, neomejeno – zakaj je to naprodaj za različno ceno? A pasti je še več,« opozarja Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije.

    Na ZPS opozarjajo, da se vedno znova izkaže, da je branje razlag, opomb, drobnega tiska … zelo koristna zadeva, ki bo potrošnikom prihranila marsikatero skrb (in denar). Neskončnost ima (sicer počasen, pa vendarle) konec, neomejenost pa ima prav tako podobne omejitve, zato ZPS prioroča previdnost.

    Nasveti ZPS:

    • Pred zamenjavo paketa telekomunikacijskih storitev se dobro prepričajte, kaj ta paket vsebuje, še zlasti pa, česa ne vsebuje! Preberite čimveč informacij, povprašajte na prodajnem mestu ali pokličite klicni center, še preden podpišete novo pogodbo.

    • Za sklepanje pogodbe si vzemite čas, naj vas ne premami telefonski klic operaterja, pred dokončno odločitvijo primerjajte ponudbe različnih operaterjev za približno enake pakete.

    • Če operater zaradi zagotavljanja večjega pokrivanja uporablja tudi omrežje drugega operaterja, blokirajte vsaj prenos podatkov v drugem omrežju oziroma bodite nadvse previdni in pred uporabo storitev preverite, v katerem omrežju se nahajate.

    • Redno spremljajte porabo – pokličite v klicni center, pozanimajte se na spletnih straneh ali kar preko aplikacije v pametnem telefonu. Če opazite stroške, ki si jih niste obetali, operaterja prosite za razlago in ustrezno ukrepajte (dokup količin, blokada storitev …).

    • Pomislite, kaj v resnici rabite. Kljub temu da so paketi z veliko vključenimi količinami sorazmerno poceni, lahko manj zahtevni uporabniki na mesec plačujete še manj, še vedno so, seveda, na voljo tudi predplačniške ponudbe.

    Prejšnji članekVRTOGLAVE CENE PREDPAKIRANIH SOLATK
    Naslednji članekSPREMINJANJE PODATKOV O NEPREMIČNINAH