V ZPS redno spremljajo cene plačilnih storitev, ki jih potrošniki najpogosteje uporabljajo. S podatki redno ažurirajo spletni primerjalnik bančnih računov na www.zps.si. Od januarja 2015 do januarja 2016 so zabeležili kar več kot osemdeset podražitev plačilnih storitev, ki jih občani najpogosteje uporabljajo.
Največkrat, kar petnajstkrat, so podražili storitve pri Banki Koper, sledi Hranilnica Lon z enajstimi podražitvami, Banka Celje z devetimi podražitvami ter Hypo banka in NLB, ki sta storitve podražili osemkrat.Na ZPS pa so bili pozorni tudi na to, za koliko so se zaradi podražitev posameznih nadomestil spremenili skupni stroški poslovanja. Za tipičnega potrošnika, ki posluje na bančnem okencu, se je najbolj podražila košarica storitev komitentov Sberbank (20 %) in Hranilnice Lon (14 %), pri spletnih uporabnikih pa so se stroški poslovanja najbolj zvišali pri Hranilnici Lon (17 %) in Banki Koper (9 %).
Največjo podražitev so opazili pri Hranilnici Lon, ki je nadomestilo za direktno obremenitev podražila za 33 odstotkov. Za več kot 20 odstotkov pa so posamezne storitve podražile tudi Abanka, Banka Koper, BKS, Deželna banka, Sberbank banka in banka Sparkasse.
Ob velikem številu podražitev so na ZPS opazili tudi deset pocenitev. Največ nadomestil, kar pet, so pocenili pri Poštni banki, ena storitev pa je postala cenejša pri Abanki, Banki Celje, Delavski hranilnici, Sparkasse in banki UniCredit.
Več o ugotovitvah ZPS si lahko preberete na povezavi https://www.zps.si/index.php/osebne-finance-sp-1406526635/osebni-rauni/7759-osebni-racuni-stevilne-podrazitve-v-zadnjem-letu