VSE KLJUČNE NOVICE NA ENEM MESTU

Vedno sveže novice, ki Vas obveščajo o vseh novih dogodkih in informacijah.

Prijavi se na e-novice


ZAMENJAJ IN PRIHRANI, PRIJAVE ŠE MOGOČE

Po podatkih o porabi električne energije in plina, ki so jih pri ZPS prejeli od potrošnikov, prijavljenih k sodelovanju v kampanji ZAMENJAJ in PRIHRANI, se večini sodelujočih z zamenjavo dobavitelja v 12 mesecih obetajo prihranki večji od 50 evrov. Prihranki so odvisni predvsem od porabe energije v gospodinjstvu in od trenutnih cen energije, ki jih gospodinjstvo plačuje. Polovica potrošnikov si z zamenjavo dobavitelja lahko obeta med 50 in 150 evrov, slaba četrtina pa lahko računa s prihranki nad 150 evrov. 


Če bi vsi potrošniki, ki so se že prijavili v drugi skupinski nakup ZPS, ki poteka pod sloganom ZAMENJAJ in PRIHRANI, sprejeli ponudbo in zamenjali dobavitelja z ZPS, bi skupaj lahko prihranili več kot 1,8 mio evrov na leto.

Ponudbe v okviru kampanje Zamenjaj in prihrani zagotavljajo navzgor omejeno ceno za 12 mesecev, so brez vezave in skritih stroškov. Ocene prihrankov in ponudbe pošiljajo postopoma, od danes naprej, vendar  načrtujejo, da bodo vsi prijavljeni potrošniki ocene prihrankov s ponudbami prejeli do konca avgusta 2017. Prvi bodo ocene prihrankov prejeli tisti potrošniki, ki so pristopili h kampanji pred licitacijo.

Bi tudi vi želeli znižati položnico za elektriko in plin?

Oddajte prijavo za prejem zmagovalne ponudbe na www.zamenjajinprihrani.si  ali na telefonski številki 01/432 30 35 (vsak delavnik med 8. in 20 uro).

Ocene prihrankov pošiljajo po elektronski in klasični pošti

Ocene prihrankov in ponudbe potrošniki prejemajo na elektronski naslov, s katerim so se prijavili v prvi skupinski nakup energije v Sloveniji oz. na naslov, ki so ga ob prijavi sporočili prek telefona. Če bo potrošnike prihranek prepričal, bodo sprejeli ponudbo in posredovali nekaj dodatnih podatkov, ki so potrebni za pripravo pogodbe. Po prejemu podpisane pogodbe bo izbrani ponudnik začel postopek zamenjave. Breda Kutin, predsednica ZPS: "Potrošnikom smo za pomoč in dodatna pojasnila na razpolago na telefonski številki 01/432 30 35 (vsak delavnik med 8. in 20 uro)."

Zamenjava je varna, brezplačna, preprosta

Na ZPS so že večkrat poudarili, da se zvestoba vedno ne splača, zato ponovni poziv potrošnikom k zamenjavi ponudnika v okviru kampanje ZAMENJAJ in PRIHRANI, kjer bodo za energijo plačali manj. Zamenjava je za potrošnike brezplačna in preprosta. Tudi strah, da bodo v postopku menjave ostali brez elektrike ali plina je odveč. Kot so povedali na Agenciji za energijo pri menjavi dobavitelja ne more priti do motenj v oskrbi, saj v postopku menjave odjemalec ostaja priključen na isto omrežje zemeljskega plina, zamenja se le dobavitelj plina. Prav tako menjava dobavitelja zemeljskega plina ne ogroža zanesljivosti oskrbe. Enako je pri elektriki, kjer se z menjavo dobavitelja v nobenem primeru ne spremenijo niti omrežje, na katero je odjemalec priključen, niti električni priključek ali merilna naprava oziroma števec.

Kampanja znižala cene na celotnem trgu

Na ZPS so zadovoljni, da lahko z akcijo ZAMENJAJ in PRIHRANI potrošnikom zmagovalni dobavitelj ponudi občutne prihranke. Prihranili pa ne bodo le sodelujoči v kampanji ZPS, ampak vsi slovenski potrošniki, saj ponudniki že od začetka kampanje ZPS nižajo cene. Po javni objavi tarif, doseženih v kampanji, pa lahko potrošniki zagotovo pričakujejo nove akcijske ponudbe dobaviteljev, zato na ZPS svetujejo, da potrošniki skrbno preverijo pogoje ponudb in naj se ne osredotočijo le na tarifo, ampak tudi morebitne vezave, pogodbene kazni in druge stroške.

Bodite aktivni, izkoristite prihranke

Uspešen zaključek akcije in številne zamenjave bodo signal, da si potrošniki tovrstnih skupinskih nakupov želijo tudi v prihodnje. Potrošniki, ki jim prejeta ocena  obljublja prihranke, naj bodo aktivni in postopek zamenjave dobavitelja ali paketa speljejo do konca. Zamenjava se lahko splača tudi tistim, ki so že odjemalci pri zmagovalnem dobavitelju. »Tudi vsi, ki jih prihranki zanimajo, a se še niso registrirali, naj to storijo čim prej, saj so prijave še mogoče,« je poudarila Breda Kutin, predsednica ZPS in opozorila: "Naj potrošnike ne zavedejo terenski akviziterji, ki po domovih ponujajo zamenjavo dobavitelja, saj ZPS na terenu nima svoje ekipe. Potrošniki lahko v kampanji ZAMENJAJ in PRIHRANI sodelujejo izključno s prijavo prek spleta ali telefona."

 

 

 

Oops! Something went wrong

Arhiv novic Nazaj na vstopno stran

KAJ DELAMO?

Portal VARNA STAROST je informativni spletni portal in hkrati osebno svetovalni servis za starejše in njihove svojce. Zbiramo, urejamo in posredujemo informacije o ponudbah namenjenih starejšim. Obenem pa nudimo pomoč na osebni ravni: s pomočjo pravnih, nepremičninskih in finančnih svetovalcev iščemo najboljše rešitve. Projektiramo varno starost. Za vas.

Več informacij

PREGLED STORITEV

- svetovanja namenjena starejšim (in svojcem)
- analize nastanitvenih možnosti - posredovanje informacij o domovih upokojencev, varovanih stanovanjih, pomoči na domu, ipd.
- pomoč pri uveljavljanju pravic
- posredovanja strokovnajkov s področij prava, nepremičnin in upravljanja financ
- pomoč pri dokumentaciji in upravnih poslih

Več informacij

NAŠ KONTAKT

            

Produkcija: oglaševalska agencija CONNECTA