VSE KLJUČNE NOVICE NA ENEM MESTU

Vedno sveže novice, ki Vas obveščajo o vseh novih dogodkih in informacijah.

Prijavi se na e-novice


POZOR PRED LAŽNIMI AKVIZITERJI!

Akviziterji zaenkrat neznanega podjetja pod krinko kampanje ZAMENJAJ in PRIHRANI potrošnikom »pomagajo« pri zamenjavi dobavitelja energije



Na ZPS se je obrnilo več potrošnikov, ki so jih terenski akviziterji z obrazložitvijo da pomagajo potrošnikom do cenejše elektrike in plina v imenu Zveze potrošnikov Slovenije, prepričali v podpis dokumentacije. Na ZPS poudarjajo, da na terenu nimajo nobenih terenskih sodelavcev in da potrošniki lahko sodelujejo v njihovi akciji izključno s prijavo prek spletne strani www.zamenjajinprihrani.si ali telefonske številke 01/432 30 35.

Po informacijah ZPS, ki so jih prejeli od potrošnikov, akviziterji nagovarjajo predvsem starejše ljudi, od njih zahtevajo račune in položnice za elektriko ter jih prepričujejo k podpisu dokumentacije.

ZPS poziva vse potrošnike naj jih o morebitnem obisku »akviziterjev«, ki se sklicujejo na ZPS, obvestijo na e-naslov zpsping@zps.si , saj želijo ukrepati in preprečiti zavajanje potrošnikov na terenu. Potrošnikom so dodatne informacije o kampanji ZPS kot tudi pomoč pri prijavi na voljo po elektronski pošti ZAMENJAJinPRIHRANIping@zps.si  ali na telefonski številki 01/432 30 35 (vsak delavnik med 8. in 20. uro).

Kaj lahko storite, če ste pogodbo že podpisali, pa bi jo sedaj radi preklicali
Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, imajo potrošniki pravico, da v roku 14 dni obvestijo podjetje, da od pogodbe odstopajo. Pri tem jim ni potrebno navesti razloga za  odločitev. Odstop od pogodbe naj podjetju sporočijo pisno, tako da bodo imeli dokazilo.

NASVET ZPS - Bodite previdni pri sklepanju pogodb zunaj poslovnih prostorov:

1.        Če vas na domu obišče predstavnik podjetja, se prepričajte o identiteti osebe in o tem katero podjetje zastopa. Zahtevajte uradno identifikacijo in dokazilo o namenu prihoda. Dodatno lahko identiteto obiskovalca potrdite s klicem neposredno na podjetje, ki naj bi ga obiskovalec zastopal.

2.        Če je zastopnik pretirano vsiljiv ali noče zapustiti vašega doma, pokličite policijo na številko 113.

3.        Preverite ponudbo. Tudi če vam agent zagotavlja, da boste dosegli visoke prihranke, to ni nujno res – agent vam želi prodati svoj produkt in vaš prihranek ni nujno na vrhu lestvice njegovih prioritet.

4.        Zahtevajte ponudbo v pisni obliki in si vzemite dovolj časa, da jo primerjate z vašo obstoječo pogodbo in drugimi primerljivimi ponudbami na trgu.

5.        Ničesar vam ni potrebno podpisati takoj ob prvem obisku agenta – to celo odsvetujemo. Za podpis nove pogodbe se odločite le, ko poznate njeno vsebino ter vse pravice in obveznosti, ki vam jih prinaša.

6.        Predhodno morate prejeti tudi vse informacije o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe. Če vam podjetje ne poda informacij o pravici do odstopa od pogodbe, se rok za odstop od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov, podaljša na 12 mesecev. Pri pogodbah o opravljanju storitev začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

 

 

 

Oops! Something went wrong

Arhiv novic Nazaj na vstopno stran

KAJ DELAMO?

Portal VARNA STAROST je informativni spletni portal in hkrati osebno svetovalni servis za starejše in njihove svojce. Zbiramo, urejamo in posredujemo informacije o ponudbah namenjenih starejšim. Obenem pa nudimo pomoč na osebni ravni: s pomočjo pravnih, nepremičninskih in finančnih svetovalcev iščemo najboljše rešitve. Projektiramo varno starost. Za vas.

Več informacij

PREGLED STORITEV

- svetovanja namenjena starejšim (in svojcem)
- analize nastanitvenih možnosti - posredovanje informacij o domovih upokojencev, varovanih stanovanjih, pomoči na domu, ipd.
- pomoč pri uveljavljanju pravic
- posredovanja strokovnajkov s področij prava, nepremičnin in upravljanja financ
- pomoč pri dokumentaciji in upravnih poslih

Več informacij

NAŠ KONTAKT

            

Produkcija: oglaševalska agencija CONNECTA